Leroy Merlin Polska. 20 lat dzięki ludziom

przez  |  Brak komentarzy

Przez ostatni rok miałam wielką frajdę z przeprowadzania wywiadów z pracownikami firmy o niezwykłym DNA. Na podstawie tych rozmów napisałam książkę „LEROY MERLIN Polska. 20 lat dzięki ludziom”. Mega przygoda!

Dziś jednak myślę, że ten projekt nie byłby możliwy do zrealizowania w wielu przedsiębiorstwach, bo potrzeba do niego dojrzałości.

1. Na palcach jednej ręki można policzyć takich szefów, którzy nie boją się opinii na swój własny temat.
2. Trzeba mieć poczucie uczciwości i pewności co do podejmowanych przez wiele lat decyzji.
3. Trzeba kochać ludzi, aby przyjmować ich sugestie i czerpać z różnorodności.
4. W pracy jesteśmy otwarci, chętni do dzielenia się emocjami tylko wtedy, gdy czujemy się szczęśliwi i dumni z tego, co robimy.

————————————————————————————–
projekt graficzny >> Jakub Konieczka (www.jakubkonieczka.pl)
tekst >> Joanna Rubin (www.nakawie.pl)
korekta >> Karolina Hyjek
druk >> MJP Drukarnia Offsetowa

Bloguję, wywiaduję i dzielę się tym, co usłyszę od strategów i psychologów biznesu. Jestem autorką książki „Twarze polskiego biznesu. Rozmowy na kawie”, w której zamieściłam 10 humanistycznych wywiadów z czołowymi twórcami polskiego biznesu. Fascynują mnie świadomi i mądrzy liderzy, relacje uczeń-mistrz i procesy zmian. Podpisuję się pod słowami Brene Brown: „Wrażliwość nie jest oznaką słabości. To matka kreatywności, innowacji i zmian”.