Explore mode ON

przez  |  Brak komentarzy

Tej jesieni, klub zakupowy Zalando Lounge rusza z kampanią kreatywną pod hasłem “Explore mode ON”. Każdego dnia, bez względu na miejsce i porę, na Zalando Lounge pojawiają się korzystne oferty z markową modą w cenach niższych nawet o 75%.

Zalando Lounge to ekskluzywny klub zakupowy, ale i źródło inspiracji, w którym klienci mogą zarówno odkrywać nowe marki, jak i wynajdywać luksusowe brandy, które już znają, w bardzo atrakcyjnych cenach. Od ponadczasowych klasyków aż po dodatki w najgorętszych trendach sezonu – oferty dostępne na Zalando Lounge są tak zróżnicowane, że nie sposób im się oprzeć! Każdy fan mody znajdzie tu rzeczy nie tylko o niezrównanej jakości i w cenach niższych nawet o 75%.

Ekskluzywny klub zakupowy Zalando Lounge rozpoczyna kampanię pod hasłem „Explore mode ON”. Zachęca ona do odkrywania okazji modowych, które pojawiają się na platformie Zalando Lounge każdego dnia.

Kampanii towarzyszy inspirowany światem gamingu film, którego bohaterka za pośrednictwem Zalando Lounge przenosi się w futurystyczny świat cyfrowej rzeczywistości. Dzięki dostępnej w klubie modzie wciela się ona w postaci o różnych stylach – od sportowego looku athleisure po casualową stylizację łączącą wieczorową sukienkę-halkę z wojskową bomberką – aby uwolnić swojego ukochanego. Kampania – która startuje jednocześnie we Francji, Niemczech, Hiszpanii, Polsce, Szwecji, Danii oraz Finlandii – oddaje przesłanie Zalando Lounge, zgodnie z którym każdy dzień jest okazją do wyrażenia siebie poprzez modę. Hasło kampanii “Explore mode ON” zachęca do odkrywania okazji modowych, które pojawiają się w Zalando Lounge codziennie i pokazuje, jak dzięki nim na nowo odkryć siebie.

 

O Zalando

Zalando (https://corporate.zalando.com) jest wiodącą w Europie platformą modową i lifestyle’ową. Założona w Berlinie w 2008 roku dostarcza pełen asortyment modowy do około 45 milionów klientów na 23 rynkach, oferując odzież, obuwie, akcesoria oraz produkty kosmetyczne. Asortyment obejmuje szerokie spektrum międzynarodowych marek zarówno znanych na całym świecie, jak i lokalnych. Zalando to platforma pierwszego wyboru dla poszukujących inspiracji, innowacji i interaktywnego doświadczenia zakupowego. Jako najmocniej związana z modą firma technologiczna w Europie, nieustannie opracowuje cyfrowe rozwiązania dla każdego etapu modowej podróży klientów, partnerów i innych współtwórców historii Zalando. Naszym celem jest to, aby stać się punktem wyjściowym dla mody – tak zwany Starting Point for Fashion – i miejscem, które dzięki swojej zrównoważonej filozofii wywiera pozytywny wpływ na ludzi i planetę.

Dziennikarka współpracująca z wieloma redakcjami. Blogerka (www.nakawie.pl), zawsze zaciekawiona przedsiębiorczością. Autorka książki "Twarze polskiego biznesu. Rozmowy Na Kawie" z wywiadami z czołowymi twórcami polskiego biznesu. Współorganizatorka popularnonaukowej konferencji TEDxPoznań. Blisko 10 lat była zawodowo związana z instytucjami finansowymi, m.in mBank i GRENKE.