Leroy Merlin Polska. 20 lat dzięki ludziom

przez  |  Brak komentarzy

Przez ostatni rok miałam wielką frajdę z przeprowadzania wywiadów z pracownikami firmy o niezwykłym DNA. Na podstawie tych rozmów napisałam książkę “LEROY MERLIN Polska. 20 lat dzięki ludziom”. Mega przygoda!

Dziś jednak myślę, że ten projekt nie byłby możliwy do zrealizowania w wielu przedsiębiorstwach, bo potrzeba do niego dojrzałości.

1. Na palcach jednej ręki można policzyć takich szefów, którzy nie boją się opinii na swój własny temat.
2. Trzeba mieć poczucie uczciwości i pewności co do podejmowanych przez wiele lat decyzji.
3. Trzeba kochać ludzi, aby przyjmować ich sugestie i czerpać z różnorodności.
4. W pracy jesteśmy otwarci, chętni do dzielenia się emocjami tylko wtedy, gdy czujemy się szczęśliwi i dumni z tego, co robimy.

————————————————————————————–
projekt graficzny >> Jakub Konieczka (www.jakubkonieczka.pl)
tekst >> Joanna Rubin (www.nakawie.pl)
korekta >> Karolina Hyjek
druk >> MJP Drukarnia Offsetowa

Dziennikarka współpracująca z wieloma redakcjami. Blogerka (www.nakawie.pl), zawsze zaciekawiona przedsiębiorczością. Autorka książki "Twarze polskiego biznesu. Rozmowy Na Kawie" z wywiadami z czołowymi twórcami polskiego biznesu. Współorganizatorka popularnonaukowej konferencji TEDxPoznań. Blisko 10 lat była zawodowo związana z instytucjami finansowymi, m.in mBank i GRENKE.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.