
Za co siebie kochasz?
Marka ANIA KRUK rusza z kampanią #selflove, której celem jest przypomnienie o sile miłości i o tym, że warto zakochać się w sobie samym. Mocna strona projektu to przede wszystkim ludzie w niego zaangażowani. To nie modele zatrudnieni do odgrywania ról. Przeciwnie: autentyczne osoby, które od lat wspierają markę i noszą jej produkty.
Każdy „model” kampanii #selflove mógł ubrać się tak, by najlepiej oddać swój unikalny styl, a dodatki biżuteryjne zostały indywidualnie dopasowane. To już kolejny casting, który odbył się za pośrednictwem Instagrama. Marka ANIA KRUK od lat chce być blisko swoich obserwatorów, wspierać ich i tworzyć oryginalną i kolorową społeczność. Jej siłą są przyświecające marce idee – bycie blisko, podkreślanie swojej wyjątkowości i wiara w siebie.
W ten sposób marka podkreśla, jak ważne jest bycie w harmonii ze sobą.
W kampanii udział wzięły cztery silne osobowości:
- Julka – studentka dziennikarstwa kochająca muzykę i surfing
- Sinoa – tancerz_ka i model_ka o wyrazistym i oryginalnym stylu,
- Agnes – właściciela marki modowej i zaangażowana mama
- Greta – fanka tatuaży i pasjonatka kultury techno
Najważniejszym i mocno podkreślonym elementem kampanii jest MIŁOŚĆ DO SIEBIE (#selflove). Za pośrednictwem kampanii i przy wykorzystaniu wielu kanałów, marka ANIA KRUK zdaje się mówić: pokaż swoje wewnętrzne piękno, bądź swoim najlepszym przyjacielem- JESTEŚ WYJĄTKOWY, nie poddawaj się rutynie i schematom, przy okazji podkreślając różnorodność swoich obserwatorów i klientów.
WSZYSCY JESTEŚMY RÓŻNI, ale może łączyć nas MIŁOŚĆ. Najlepszy prezent jaki możesz sobie sprawić to #selflove.