
Dziennikarka współpracująca z wieloma redakcjami. Blogerka (www.nakawie.pl), zawsze zaciekawiona przedsiębiorczością. Autorka książki "Twarze polskiego biznesu. Rozmowy Na Kawie" z wywiadami z czołowymi twórcami polskiego biznesu. Współorganizatorka popularnonaukowej konferencji TEDxPoznań. Blisko 10 lat była zawodowo związana z instytucjami finansowymi, m.in mBank i GRENKE.
Marka ANIA KRUK rusza z kampanią #selflove, której celem jest przypomnienie o sile miłości i o tym, że warto...
W 2020 roku Polki i Polacy zrobili zakupy online za ponad 15,3 mld euro, co oznacza wzrost o 31,4...
Sport uczy wytrwałości, planowania strategicznego, zrozumienia sukcesu, ale i przyczyn porażki – nabyte dzięki niemu umiejętności można przełożyć na biznes. Krzysztof...
Tej jesieni, klub zakupowy Zalando Lounge rusza z kampanią kreatywną pod hasłem „Explore mode ON”. Każdego dnia, bez względu...