Anna Urbańska: przedsiębiorczość to po prostu cecha charakteru

przez  |  Brak komentarzy
Użyj klawiszy ← → (strzałek) aby nawigować

Jakie mogą być powody tego, że nasz biznes stoi w miejscu? 

Często biznes stoi w miejscu, bo my stoimy w miejscu. Powtórzę raz jeszcze. Trzeba działać, rozwijać siebie i swój biznes. Coś, co działało jeszcze w ubiegłym kwartale może stać się szybko tematem przestarzałym. Mamy wpływ na siebie i na swoje działania, więc działajmy, szukajmy i wymyślajmy nowe.

Pani Aniu, jakie działania w takim razie mogą nas wewnętrznie wesprzeć w prowadzeniu biznesu?

Dla mnie takim wsparciem jest czytanie książek i poszukiwanie w nich natchnienia albo już konkretnych rozwiązań sytuacji. Mam takie przekonanie, że jeśli ktoś napisał książkę w danym zakresie to zapewne czegoś doświadczył i ma coś do powiedzenia w tym obszarze. Po co wywarzać otwarte drzwi? Poza tym ja jestem fanką uczenia się. Szukam na całym świecie najlepszych szkoleń, a potem w nie inwestuję i pieniądze i czas. Już wiem, że to jest absolutnie konieczne. Co więcej przynosi szybkie i namacalne rezultaty. Polecam.

Jest Pani w Polsce jedyną kobietą tytułowaną Master Trenerem Structogramu, rewolucyjnej metody rozwojowo-edukacyjnej, dzięki której ludzie prawdziwie poznają siebie i mogą być krok przed swoimi zachowaniami. Mogę prosić o kilka słów wyjaśnienia, czym jest Structogram?

Każdy człowiek jest inny. Zamiast tworzyć globalne modele zachowań, seminaria STRUCTOGRAMu skupiają się na indywidualizmie uczestników. Dzięki temu, mogą oni poznać swój potencjał i w pełni go wykorzystywać. Uczestnicy uczą się jak rozwijać swoją autentyczność zgodnie z naturą. Structogram daje bazę wiedzy pozwalającą zrozumieć siebie, swoje zachowania i wybory, pomaga ustalić realistyczne cele, rozwinąć strategie osiągnięcia sukcesu oraz wskazać techniki sprzedaży i metody zarządzania, które okazują się być najlepsze i najskuteczniejsze dla nich samych.

Użyj klawiszy ← → (strzałek) aby nawigować

Dziennikarka współpracująca z wieloma redakcjami. Blogerka (www.nakawie.pl), zawsze zaciekawiona przedsiębiorczością. Autorka książki "Twarze polskiego biznesu. Rozmowy Na Kawie" z wywiadami z czołowymi twórcami polskiego biznesu. Współorganizatorka popularnonaukowej konferencji TEDxPoznań. Blisko 10 lat była zawodowo związana z instytucjami finansowymi, m.in mBank i GRENKE.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.