Michał Leszek: ludzi nie powinno się zmieniać, tylko inspirować

przez  |  Brak komentarzy
Poprzednia1 z 3Następna
Użyj klawiszy ← → (strzałek) aby nawigować

Michał Leszek, dyrektor marketingu w firmie Lechpol, zarządza marką Kruger&Matz (www.krugermatz.com). Joannie Rubin opowiada o tym, że praca może być pasją, i że to właśnie pasja jest jak nasz…podpis. Po prostu zero ograniczeń.

Joanna Rubin/ Co było inspiracją do powstania marki Kruger&Matz?

Michał Leszek: Pasja i marzenie to dwa słowa, które najlepiej oddają historię powstania marki. Po latach spędzonych w instytucjach doradczych i finansowych, wróciłem do rodzinnej firmy Lechpol i zapragnąłem stworzyć wyjątkową markę, która oferowałaby wysokiej jakości produkty do odtwarzania muzyki w domu i samochodzie, gdyż to właśnie muzyka była moją ogromną pasją. Nazwa marki również wywodzi się z tej pasji – inspiracją dla mnie była firma Gallien-Krueger, na której piecu gitarowym miałem przyjemność grać w młodości.

W momencie pojawiania się technologii mobilnych postanowiliśmy rozszerzyć port folio produktów i obecnie Kruger&Matz idzie w stronę szerokiej oferty elektroniki użytkowej. Przez ostatnie 4 lata wraz ze mną kształtował się również świat marki, którą tworzę. Tu kluczowym hasłem jest dla mnie „inspiracja”. Chcę, aby Kruger&Matz inspirował do życia pełnego wartości i pasji.

Jakie wnioski płyną z Pana obserwacji, Polacy doceniają unikalny, specjalny design sprzętu, który na co dzień jest w ich otoczeniu?

Myślę, że coraz bardziej zwracamy uwagę na estetykę. Widać to w naszym życiu codziennym. Polacy coraz bardziej dbają o miejsca, w których mieszkają, własny wygląd zewnętrzny jak i design produktów których używają. Doceniamy piękno. Ponadto design jest również jednym z sposobów wyrazu nas samych.

Na jakie obszary szczególnie trzeba zwrócić uwagę, aby z powodzeniem tworzyć dobry sprzęt elektroniczny, ale o unikalnym designie?

Jest wiele obszarów, na które trzeba zwracać uwagę, ale zawsze pierwszym i podstawowym jest utrzymanie jakości i funkcjonalność samego produktu. Wyjątkowy design nigdy nie powinien być tworzony ich kosztem. Gdy zadbamy o sprawy podstawowe możemy dodać to, co ze zwykłego produktu tworzy produkt wyjątkowy czyli design i to jest etap w którym uważam, iż należy kierować się własną intuicją i sercem.

Panie Michale, który ze sprzętów z Waszego port folio jest Panu szczególnie bliski?

Jednym z moich ulubionych produktów Kruger&Matz są nasze słuchawki, zwłaszcza model KM660EB wykończony w drewnie hebanowym oraz model KM665MP z wykończeniem z klonu. To produkty, które przekazują sobą wszystkie wartości, które przyświecały mi i nadal przyświecają, gdy tworzę tę markę. Mianowicie wspaniały design, wyjątkową jakość i rewelacyjny stosunek jakości do ceny, co pozwala cieszyć się z wspaniałych produktów większej części społeczeństwa. Na czwarty kwartał przygotowuję kolejny bliski memu sercu projekt związany z wysokiej klasy sprzętem home audio. To będzie z pewnością mój konik na najbliższe miesiące. Poza tym już niebawem premiery nowych telefonów, na które czekam również z niecierpliwością, bo będą to kolejne świetne produkty w naszej ofercie.

Poprzednia1 z 3Następna
Użyj klawiszy ← → (strzałek) aby nawigować

Dziennikarka współpracująca z wieloma redakcjami. Blogerka (www.nakawie.pl), zawsze zaciekawiona przedsiębiorczością. Autorka książki "Twarze polskiego biznesu. Rozmowy Na Kawie" z wywiadami z czołowymi twórcami polskiego biznesu. Współorganizatorka popularnonaukowej konferencji TEDxPoznań. Blisko 10 lat była zawodowo związana z instytucjami finansowymi, m.in mBank i GRENKE.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.